(....کاش کربلایی شویم.... ) لباس ها حرف میزنند! - قول دیروزت؟
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قول دیروزت؟
 
قالب وبلاگ

جای استاد توی خیابون های حالا خالیه! اون موقعی که می گفت :

"یک زن دو جور لباس می پوشد :

یک وقت طوری لباس می پوشد و در خیابان راه میرود که خود وضعش داد میزند و می گوید که من عفیفم کسی را نرسد که طمع به من بدوزد اصلا خود ژست و خود لباس می گوید من چنینم و طبعا افرادی هم که دنبال شکاری میروند و می خواهند ببینند کسی اهلش هست یا نه سراغ آنها نمیروند.

و یک وقت نقطه ی مقابل آن است :

همان طور یک زن هم ممکن است طوری لباس بپوشد که می گوید : بیا دنبال من , با زبان خودش حرف نمیزند ولی ژستش همه را دعوت میکند که بیا سراغ من و مرا تعقیب کن من اینکاره هستم. "
چقدر مناسبه الانه استاد صحبت های شما.

زبان لباس

(بر گرفته از تفسیر سوره ی مبارکه ی نور از استاد شهید مرتضی مطهری)



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:54 عصر ] [ قول دیروز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
برچسب‌ ها
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار سایت

ایران رمان